تعمیرات تخصصی موبایل چگونه است؟

موبایل دیگر وسیله ای فانتزی و کم کارکرد نیست و این روزها افراد استفاده های زیادی از آن می کنند و یکی از اقلامی شده که حتما باید با خود همراه داشته باشند وگرنه گویی گم کرده ای دارند. اما این وسیله نیز مانند سایر وسایل الکترونیک ممکن است خراب شود، مخصوصا که مدل استفاده از آن نیز آن را آسیب پذیرتر هم می کند. می خواهیم در زمینه تعمیرات موبایل در رابطه با تعمیرات تخصصی موبایل برایتان توضیحاتی ارائه دهیم.

در تعمیرات موبایل به چه مواردی باید توجه شود؟

همانطور که گفتیم و خودتان هم خوب می دانید موبایل وسیله ای است که احتمال خرابی آن بسیار زیاد است. وقتی صحبت از تعمیر گوشی می شود باید پارامترهای زیادی را در نظر داشته باشید تا خدای ناکرده مشکلی برایتان پیش نیاید.

پیدا کردن یک تعمیرکار خوب که تعمیرات تخصصی موبایل هم بلد باشد.

مغازه و تعمیرگاه های زیادی برای تعمیرات موبایل وجود دارند. اما آیا می توان به تمام آنها اعتماد کرد؟ مسلما خیر.

بنابراین لازم است یک تعمیرکار با سابقه و در بهترین حالت معرفی شده توسط دیگران را پیدا کنید. این کار بسیار مشکل است و بعضا ممکن است با خطا نیز همراه باشد. اما باید خوب گشت تا مشکلی پیش نیاید.

علاوه بر اینکه فرد مذکور باید آدم خوبی باشد، باید اطلاعات و علمش نیز زیاد باشد. فرد تعمیرکار باید بداند که مشکلات گوشی شما را چگونه برطرف کند و نخواهد با گوشی شما به روش صحیح و خطا پیش برود.

صرف وقت برای رفتن پیش تعمیرکار

حال بعد از آنکه یک تعمیرکار خوب پیدا کنید باید وقتی بگذارید و پیش او بروید. گوشی را به او بدهید و بسته به نوع خرابی گوشی بین چند ساعت تا چند روز بعد مجدد به او مراجعه کنید و گوشی تعمیر شده خود را تحویل بگیرید.

تمام اینها یعنی صرف زمان و احتمالا ناچارا رفتن در اماکن شلوغ و پرخطر!

هزینه تعمیرات گوشی

نکته مهم در مسئله تعمیرات موبایل موضوع هزینه تعمیرات است. بخشی از هزینه مربوط به قطعه است و بخش دیگر مربوط به اجرت. در بهترین حالت افراد با توجه به اجرت های اعلامی از طرف اتحادیه کار تعمیرات را انجام می دهند، که البته تمام افراد این قیمت ها را نمی دانند.

در مورد قطعه نیز تفاوت ها بسیار زیاد هستند. بین قطعه اصلی و فرعی و اینکه با چه قیمتی تهیه شوند. در کنار هزینه زیادی که برای وقت پرداخت کرده اید، هزینه مالی تعمیرات نیز ممکن است بسیار زیاد شود.

البان راه حلی برای تعمیرات تخصصی موبایل با چند کلیک ساده

اما یک راه بسیار ساده تر برای تعمیرات تخصصی موبایل وجود دارد که تمام موارد بالا را پوشش می دهد و علاوه بر آن امکانات جانبی بیشتری هم به شما داده می شود.

کافی است وارد سامانه تعمیرات البان شوید و گزینه تعمیرات موبایل را انتخاب کنید. با چند کلیک ساده مدل و نوع خرابی گوشی را انتخاب می کنید و بعد شماره تماس و نام! کار شما تمام شد و نوبت به البان می رسد:

○ البان با بهترین گروه تعمیرکاران که بعد از فیلترهای بسیار زیاد انتخاب شده اند قرارداد دارد تا گوشی شما را به بهترین وجه ممکن تعمیر کند.

○ کارشناسان با شما تماس می گیرند تا با پرسش چند سوال به صورت دقیق مشکل را متوجه شوند.

○ لازم نیست شما جایی بروید. یا گوشی در مقابل خودتان و در محل شما تعمیر خواهد شد یا بعد از هماهنگی گوشی تان را به کلینیک البان می فرستید تا بعد از مشخص شدن مشکل و اعلام قیمت و رضایت شما تعمیرات انجام گیرد.

○ تا به اینجا همه چی رایگان بوده و تنها بعد از اتمام کار تعمیرات موبایل باید مبلغی بپردازید!

○ کار البان با شما هنوز تمام نشده است، حداقل یک ماه مهلت تست و گارانتی به تعمیراتی که برایتان انجام شده است تعلق می گیرد و این گارانتی کاملا واقعی است!

احتمالا تا اینجا باید متوجه معنای واقعی تعمیرات تخصصی موبایل شده باشید. اما اگر هنوز نشده اید، مشکلی نیست، کافی است البان را یک بار امتحان کنید 🙂

ورود کاربران | روند تعمیرات در البان | ضمانت‌نامه‌ها