تعمیرات تخصصی لپتاپ چگونه است؟

با توجه به گرانی بیش از حد لپ تاپ ها بعضا تعمیر لپ تاپ خیلی واجب و ضروری به نظر می رسد. می خواهیم در زمینه تعمیرات لپ تاپ در رابطه با تعمیرات تخصصی لپ تاپ برایتان توضیحاتی ارائه دهیم. در کنار اینکه فرد باید مهارت تعمیراتی مناسبی داشته باشد، از لحاظ امانت داری نیز باید مطمئن باشد. اطلاعات مهمی در لپ تاپ کاربران وجود دارد که بعضا امکان خالی کردن لپ تاپ نیز وجود ندارد!

در تعمیرات لپ تاپ به چه مواردی باید توجه شود؟

در رابطه با تعمیرات لپ تاپ نکات مهمی را باید مد نظر داشته باشید. هر تعمیراتی، تعمیرات تخصصی لپ تاپ نیست! موارد مهم را به تفکیک برایتان شرح می دهیم و در انتها نیز یک روش میان بر برایتان خواهیم گفت.

پیدا کردن یک تعمیرکار خوب که تعمیرات تخصصی لپ تاپ هم بلد باشد

مغازه و تعمیرگاه های زیادی برای تعمیرات لپ تاپ وجود دارند. اما آیا می توان به تمام آنها اعتماد کرد؟ مسلما خیر.

لازم است یک تعمیرکار با سابقه و در بهترین حالت معرفی شده توسط دیگران را پیدا کنید. این کار بسیار مشکل است و بعضا ممکن است با خطا نیز همراه باشد. اما باید خوب گشت تا مشکلی پیش نیاید.

علاوه بر اینکه فرد مذکور باید آدم خوبی باشد، باید اطلاعات و علمش نیز زیاد باشد. فرد تعمیرکار باید بداند که مشکلات لپ تاپ شما را چگونه برطرف کند و نخواهد با دستگاه شما موارد مختلف را یاد بگیرد. بعضا اطلاعات بسیار مهمی هم در لپ تاپ افراد وجود دارد که باید این اعتماد نیز وجود داشته باشد که فرد تعمیرکار به اطلاعات شما کاری نداشته باشد.

صرف وقت برای رفتن پیش تعمیرکار

بعد از اینکه فرد مناسب تعمیرات را پیدا کردید، باید سراغ او بروید. این کار مستلزم گذاشتن زمان است. لپ تاپ را به او بدهید و بسته به نوع خرابی دستگاه بین چند ساعت تا چند روز لپ تاپ پیش او بماند و بعد از اتمام تعمیرات لپ تاپ مجدد وقت گذاشته و به او مراجعه کنید.

تمام اینها یعنی صرف زمان و احتمالا ناچارا رفتن در اماکن شلوغ و پرخطر!

هزینه تعمیرات لپ تاپ

نکته مهم در تعمیرات هزینه است. هزینه شامل دو بخش اجرت و هزینه قطعه مصرفی است. در بهترین حالت فرد برابر با نرخ اتحادیه از شما برای اجرت اخذ می کند اما قیمت قطعه موضوع مهمی است که بعضا خیلی هم زیاد گفته می شود.

در کنار هزینه زیادی که برای وقت پرداخت کرده اید، هزینه مالی تعمیرات نیز ممکن است بسیار زیاد شود.

البان راه حلی برای تعمیرات تخصصی لپ تاپ با چند کلیک ساده

اما یک راه بسیار ساده تر برای تعمیرات تخصصی لپ تاپ وجود دارد که علاوه بر پوشش تمام موارد بالا امکانات جانبی بیشتری هم به شما می دهد.

کافی است وارد سامانه تعمیرات البان شوید و گزینه تعمیرات لپ تاپ را انتخاب کنید. با چند کلیک ساده مدل و نوع خرابی لپ تاپ را انتخاب می کنید و بعد شماره تماس و نام! کار شما تمام شد و نوبت به البان می رسد:

○ البان با بهترین گروه تعمیرکاران که بعد از فیلترهای بسیار زیاد انتخاب شده اند قرارداد دارد تا لپ تاپ شما را به بهترین وجه ممکن تعمیر کند.

○ کارشناسان با شما تماس می گیرند تا با پرسش چند سوال به صورت دقیق مشکل را متوجه شوند.

○ لازم نیست شما جایی بروید. بعد از هماهنگی لپ تاپ تان را به کلینیک البان می فرستید تا بعد از مشخص شدن مشکل و اعلام قیمت و رضایت شما تعمیرات انجام گیرد.

○ تا به اینجا همه چی رایگان بوده و تنها بعد از اتمام کار تعمیرات لپ تاپ باید مبلغی بپردازید!

○ کار البان با شما هنوز تمام نشده است، حداقل یک ماه مهلت تست و گارانتی به تعمیراتی که برایتان انجام شده است تعلق می گیرد و این گارانتی کاملا واقعی است!

احتمالا تا اینجا باید متوجه معنای واقعی تعمیرات تخصصی لپتاپ شده باشید. اما اگر هنوز نشده اید، مشکلی نیست، کافی است البان را یک بار امتحان کنید 🙂

ورود کاربران | روند تعمیرات در البان | ضمانت‌نامه‌ها